21 Aralık 2008 Pazar

into the wild

yol hikayelerini, filmlerini hep sevmişimdir. ama bu filmi daha bi çok sevdim. çünkü harika. sistemin parçası olmayan kendini alaska ya vuran bir gencin kendine takıtığı isimle alexander supertramp ın hikayesi. izlerken gerçek bir öykü olduğunu bilmiyordum. görünce şaşırdım. christopher mccandless.
insanda bi yandan "her şeyi birakip gitme" isteği uyandıyo, bir yandan da bunun yapılmaması gerektiğini anlatıyo. zaten hangisi doğru onu söylemiyo. medeniyeti toplumu eleştirip onlar olmadan da olmaz diyo. düşünmeye sevkediyo.
mutluluk paylaşılınca gerçektir. belki de en doğrusunu danimarkalı çift yapmış. onlara bayıldım zaten. bi de hep büyük kanyon fotograflarını görünce ulan üstten bakcağınıza o alttaki süper nehrin oraya insenize manyaklar, orası daha güzel derim. işte ordan geçmiş bu adam. fotograf karesi gibi mükemmel sahneler var. müzikler çok iyi kullanılmış. kurgu çok iyi. 2007'nin en iyi filmi diyorum.
9/10

1 yorum:

moroccom dedi ki...

sean penn iyidir