5 Mayıs 2009 Salı

san marino s02

  • 2. sezonum biraz kötü geçti. sezona başlarken klübün maddi sorunları ortadan kalktı. hem lig yükseldiğim, için hem oyuncu sattığım, hem de sponsor akını olduğu için paralar geldi. yeni çıkan san marinoluları bi güzel araştırıp milli takım düzeyindekileri kadroya kattım. satabildiğim tüm italyanları sattım ve kalanları kovdum.

  • ligde medya tahmini 14.lüktü. galibiyetle başladım ama sonra 5 beraberlikle devam ettim. sonrası pek de içaçıcı değil. zaten ligde çok da beklentim yoktu. 13. bitirdik...


  • geçen sezon katılmadığım italya kupasına bu sezon katıldım. lig de zaten bişey yapamam diye kupalardan umutluydum. en azından bi milanla interle juventusla eşleşirdim. klübün adı duyulurdu. serie a takımları 3. turdan katılıyomuş. ilk turu geçtim ama ikinci turda onca alt lig takımı dururken serie b takımı pisa geldi. 90 dakkası 1-1 biten maçta uzatmalarda 3-1 yenilerek elendim. serie a takımıyla karşılaşma umutlarım yokoldu. artık tek iddialı olduğum kulvar geçen sene formatını bile anlamadığım serie c kupasıydı :)

  • bu sezon serie c kupasında o geçen sene katıldığım grupların sonraki aşamasından girdim. 2 tur geçtim. sonra 3 takımdan oluşan 4 grup vardı. 1.ler yarı finale çıkıyordu. orayı da zor da olsa geçtim. yarı finale kaldım. sene sonunda ligini 2. tamamlayan cesena'ya 1-0 ve 1-1lik skorlarla elenerek o sayfayı da kapattım.


  • bütün bunlar olurken asıl takımım olan milli takıma niye değinmedim. çünkü tam bi hayal kırıklığı oldu. slovenya maçları 3-1 ve 4-1 kazandı. çek cumhuriyeti 5 attı. en son slovakya'ya da 4-2 yenilerek sezonu kapattım. eleme grubunda 10 maçta 1 puan aldım.

  • ama son 4 maçın 3'ünde gol atmam sevindiriciydi. çünkü ilk 11de yeni çıkan genç oyunculardan 4 tanesini oynatmaya başlamıştım. 4'ü de orta saha ve kanat oyuncularıydı. gelecek var yani :) yalnız çok sinir olduğum bir nokta var. 1 tane forvet var. tüm san marinolulardan daha iyi, klüp takımımda golleri diziyor ama maalesef milli takımı reddediyor. italyadan teklif bekliyormuş beyefendi. (mesut özil sendromu). bakalım nolcak. onu bi oynatabilsem...
bu da euro 2012 eleme grubum:

Hiç yorum yok: