20 Ocak 2010 Çarşamba

gelecek program


 blogu öyle bi boşladım ki... ama listemanyak olduğumdan ayın en güzel yazılarına devam ettim :) o yazılar da olmasa blogla bağım kalmayacak neredeyse. artık daha çok ilgilenicem. seri yazılar düşünüyorum özellikle. öyle olunca yazmak zorunda hissediyom boşlamıyom hem. liste örneğindeki gibi.

peki ne yazıcam. bu aralar tek yaptığım şey izlemek. dizi, film, animasyon, reklam, video...



geçen sezon en heyecanla takip ettiğim diziler bitince (prison break, battlestar galactica) bi boşlukta kaldım. o yüzden bayadır izlemeyi düşüdüğüm dizilere başladım. house md, mad men, breaking bad, doctor who... yeni dizileri de takibe aldım flashforward, modern family, glee... takip etmeye devam ettiğim heroes, dexter, chuck, lost, gossip girl falan da var. yani baya bi dizi izliyorum, en çok vaktimi dizilere ayırıyorum. türk dizilerinden hala canım ailemi düzgün izlemedim. geniş aileyi gördükçe izliyorum. ezeli merak ediyorum.

film konusunda şu sıralar malum oskar dönemi baya yaklaştığı için 2009 filmlerini izliyorum. çoğu önemli filmi izledim. ama aday olma şansı olan filmlerin tümünü izlemek istiyorum. oskardan sonra, özenle hazırladığım en popüler 100 film listem var. bir kısmı izlediğim filmlerden oluşsa da onların tamamını sırayla izlemeyi düşünüyorum.



çizgi film manyağı olarak büyüdüğüm için animasyonları da seviyorum. küçükler için olanları da olmayanları da. kısa animasyonlara da bayılıyorum. 5-10 dakkalık film için tamamen değişik orijinal bir dünya yaratıyorlar, farklı farklı renkler, garip karakterler... her film de ayrı bi dünya var. o yüzden çok seviyorum kısa olanları.

reklamcı olmalıymışım aslında ben ama o kadar yaratıcı değilim. reklam eleştirmeni olurdu ama benden :) reklamlar da zeka dolu fikirler var. o bakımdan sevdiğim şeyler. tv hariç izlenebilcek ne varsa izliyorum. geriye bi youtube videoları kaldı. orda da takip ettiğim bir iki kişi var :) bi de müzik videoları kaldı. en çok yazacağım şey müzik olcak. günün şarkısı gibi bi seri olarak.
  • yani diziler hakkında yazıcam, filmler hakkında yazıcam.
  • beğendiğim animasyon, reklam, videoları paylaşıcam.
  • her gün sevdiğim bir şarkıyı yayınlicam.
  • gün aşırı beğendiğim fotoğrafları paylaşıcam.
  • veee en geç yarın bi altın küre töreniyle ilgili bir yazı yazacağım.

Hiç yorum yok: