3 Aralık 2009 Perşembe

kasım ayının en güzel yazıları

eskiden haftanın en güzel yazılarını seçip liste yapıyordum. ama zor gelmeye beşlamıştı. bu listeyi aylık hazırlamak hem daha kolay hem daha güzel yazılarla dolu olacağından bundan sonra ayın yazılarını seçiyorum. kasım ayının bana göre en güzel 10 blog postu karşınızda:

10. bu ne biçim hayat - trofolo
çok beğendiğim bir şiir

9. paylaşmak istedim - 11 - lordlar kamarası
müthiş bir ayar

8. uğur meleke, elano, fenerbahçe anonim şirketi - extensor
bu yazının ortasından sonraki çizgiden sonra başlayan fenerbahçe anonim şirketi isimli bölümünü öneriyorum.

7. çekme kaset: isyankar kadınlar (türkçe) - flying dutchman
türkçe kadın şarkılarının isyankar olanları toplanmış

6. çıktığın deliğe tekrar girmek için allaha dua edeceksin! - pucca günlük
pucca evleniyor mu yoksa :)

5. gri renk üzerine - extensor
olmayan eleştiri kültürümüzü eleştiren bir anı

4. en kötü 10 cover - flying dutchman
adı üstünde






















3. ilk sayılar : mizah dergileri - ters meditasyon
tam 12 mizah dergisinin ilk sayıları incelenmiş harika bir derleme

















2. krampon yoksa taş var - aceto balsemico
zirve ortağı

















1. blogun en güzel postu - edebi metinler
en sevdiğim bloglardan biri olan edebi metinlerin yazarı nickfallin kendisinin en güzel yazısını seçmek için aday yaptığı en iyi 10 yazısını sıralamış. ben zaten çoğunu okumuştum ama bir daha okudum. hepsi birbirinden güzel.

4 yorum:

devrim dedi ki...

teşekkürler çubuk makarna :)

sedürt dedi ki...

aa benim yazı da var listede, dokuz numaradan giriş yapmışım listeye, çok teşekkür ediyorum efenim, onöre ettiniz beni:D

çubuk makarna dedi ki...

rica ederim :)

Missa' dedi ki...

3.esaslıymış..(:
Sevdim bu tespitleri tebrik ederim devamının olmasını dilerim (;