11 Aralık 2008 Perşembe

låt den rätte komma in

aka Let the Right One In izlediğim ilk ve tek isveç filmi. karlarla dolu bi ortamda geçtiği için bi artı not aldı benden :) ben filmi izlerken yani dün imdb den 8.4 almış ve top250 de 193. sıradaydı. buna rağmen isveç filmi olduğundan biraz da mesafeliydim büyük bi beklentim de yoktu yani. zaten korku filmi de pek sevmem. çok beğenmedim açıkçası. korku veya vampir filmi denmeyecek kadar dram filmi. beni içine alamadı tam. çok durağan çok ağır tempoluydu. atmosfer baya kasvetliydi o iyi olmuş. çocuklar hakkaten çok iyi oynamış özellikle kız. beğendiğim 4-5 sahne vardı. final sahesi, kızın kan ağlaması, kedilerin sarışın kadına saldırması... 8.4ün verdiği etkiyle niye çok beğenilmiş diye bi nete baktım. herkes hasta olmuş hollywood (böyle yazınca olmuyo yav) holivud hemen tekrar çekimine başlamış falan. biraz abartıldığını düşündüm.
7/10

Hiç yorum yok: