10 Ocak 2009 Cumartesi

altın küre tahminleri

66. altın küre ödülleri yarın gece sahiplerini buluyor. adayların çoğunu izledim, artık tahmin zamanı geldi. bir favori tahminimi bir de alternatif tahminimi yazdım. işte karşınızda golden globe 2009 predictions:

best motion picture - drama
slumdog millionaire
alt: the curious case of benjamin button
bu 2li dışındaki filmlerin şansı olduğunu düşünmüyorum. %80 slumdog...

best motion picture - musical/comedy
vicky cristina barcelona
alt: in bruges
2 film de harika. merakla bekliyorum bu ödülü.

best actor - drama
sean penn, milk
alt: mickey rourke, the wrestler
sean penn %90

best actor - musical/comedy
colin farrell, in bruges
alt: javier bardem, vicky cristina barcelona
colin farrell hakediyo.

best actress - drama
anne hathaway, rachel getting married
alt: kate winslet, revolutionary road
burası en çekişmeli dal. meryl streep de alabilir. ben kate alsın istiyorum

best actress - musical/comedy
sally hawkins, happy-go-lucky
alt: meryl streep, mamma mia!
sally hawkins %90

best supporting actor
heath ledger, the dark knight
burda alternatif yok. sürpriz olmaz.

best supporting actress
penelope cruz, vicky cristina barcelona
penelope harikaydı. burda da rakip görmüyorum. tarafsız olamayabilirim burda :) en heyecanla beklediğim ödül.

best director
danny boyle, slumdog millionaire
alt: david fincher, the curious case of benjamin button
en iyi film gibi yine slumdog diyorum %70

best screenplay
simon beaufoy, slumdog millionaire
alt: peter morgan, frost/nixon
benjamin button burda zayıf kalır bana göre. slumdog %75

best animated feature film
wall-e
tabii ki %100

best foreign language film
waltz with bashir
alt: gomorrah
bunları maalesef izlemedim. aldıkları eleştirmen ödüllerine göre favoriler böyle

best original score
a.r. rahman, slumdog millionaire
alt: alexandre desplat, the curious case of benjamin button
slumdog %65

best original song
"the wrestler," the wrestler
alt: "down to earth," wall-e
the wrestler açık ara favori ama ben wall-e alsın isterim. daha çok sevdim o şarkıyı.

slumdog millionaire 4 altın küreyle geceyi damga vurabilir. benjamin button 5'te 0 yapabilir.

tv ödüllerine girmeyeceğim ama mini dizi veya televizyon ödüllerinde john adams, drama dizilerinde house, komedi de the office hem oyunculuk ödülleri hem en iyi dizi ödüllerinde önde olanlar. en iyi yardımcı erkek ödülünü de neil patrick harris alsa sevinirim hani :)

Hiç yorum yok: