15 Ocak 2009 Perşembe

internet explorer neden daha iyi !

firefox'la bunu yapamadağımız için :)

13 yorum:

MaviGiz dedi ki...

safari ile de bunu yapamiyorumm cok guzelmıiş =))

Sencer Yücel dedi ki...

:) çok iyi...

Adsız dedi ki...

başarılı bir çalışma olmuş :)

BettyBlue dedi ki...

ahahahah :D
aynen xD
çok denedim ben o yolu ondan google chrome a geçtm :D

Barizzio dedi ki...

Safari dene dostum, en iyisidir. Bi takım altyapı problemlerini halledebilirse Google Chrome da gümbür gümbür geliyo..

UÇURTMA;) dedi ki...

çok doğru:)

tuba dedi ki...

doğru resime ne denir :P

Scatterbrain dedi ki...

ben hastasıyım bunun ama.haha!

çubuk makarna dedi ki...

chrome da iyi olcak gibi ama firefox eklentilerine çok alıştım.. onları desteklemeden geçemem :)

bu olayın ben de hastasıydım, tam güzel desen yakalamışken kayboluyolardı :) artık karşılaşmıyorum ondan geçmiş zamanda yazdım

bilog dedi ki...

Sürreal bir çalışma olmuş. Tebrikler.

B. dedi ki...

:D güzelmiş

Adsız dedi ki...

çok sanatsal olmuş:D kdfjlsd..bana oluyor bu arada bi

tuğçe dedi ki...

ehehehe