27 Mart 2009 Cuma

haftanın en güzel yazıları 3

her hafta daha güzel yazılara denk geliyorum ve liste güzelleşiyor. bu hafta da 10 yazı seçtim ama önce 3 ilginç kariyer ve 2 güzel fotograf var

3 yazı:
elton john koltuğuna döndü adam yıllarca watford başkanlığı yapmış da haberimiz yokmuş
yaşken eğilen bir ağaç: steve coppell 53 yaşında 1000. maçına çıkan bi teknik direktör
sir richard attenvorough burda da chelsea'li ünlüler listesi var

2 fotograf:
kareografi mi dedin? bayern taraftarları yapmış.
ilan böyle olur :) komik bir sünnetçi reklamı


haftanın yazıları:

10. kombi - hastalardan öğrendiklerim
kombiler hakkında bilgiler.


9. third lanark - flying dutchman
glasgow şehrinin pek bilinmeyen 3. takımı


8. boston korkuluğu - flying dutchman
joe'nun boston macerası


7. bülent akarcalı - voodoo girl's groovy life
fantastik belediye başkan adayı


6. tarihte dün bu vakitler vol.4 - flying dutchman
bilindik bir seri. 0=0 bulan adam ve 77. dakka olmasını isteyen adamda kendimi buldum :)


5. pink friday top 10 - flying dutchman
iyi hissettiren filmler listesi


4. gezi yazısı - masada boş bardaklar
(bkz: kendi evine gezi düzenlemek)


3. alorko kombi gerçek kombi gerçek horror - edebi metinler
süper başlık. türk insanı ve korku filmleriyle ilgili tamamen katıldığım bir yazı


2. yok öyle ellemek - siminya
siminya ile "zabit"in yine kısa süren birlikteliği :)


1. mastercard - flying dutchman
joe pazarda ışıkçı olursa :)

2 yorum:

siminya dedi ki...

benim yazılarımı beğenmen ne güzel , saol, şu an biraz mutlu oldum işte

voodoo girl dedi ki...

aa ben de varım oleey :)