9 Mayıs 2009 Cumartesi

haftanın en güzel yazıları 9

bu hafta blogları pek okuyamamıştım. bisürü yazı birikmişti. dün hepsini okudum. bu hafta oldukça bereketli geçmiş. şampiyonlar ligi maçları sayesinde futbol bloglarında baya yazı yazılmış doğal olarak. ben bi hafta okumadım ya olay olmasa şaşardım zaten.

flying dutchman'de ilgiyle takip ettiğim joe yalanmış meğer. herkesi kandırmış
bkz: joe jonese atesdağlı'nın yalan dünyası

siminya da yalan olmakla suçlandığından onunla ilgili bir yazı yazmış
bkz: hayal ürünü bir yazar, kendini nasıl bitirir?

nickfallin'den mutlu bi haber var. tebrik ediyorum
bkz: gökten üç elma düşmüş, biri yerden sekmiş...

ilginç bir chelsea barcelona maçı izledik. herkes (içimizdeki katalanlar) aynı şeyleri yazmışken en doğru düzgün yazı flying dutchman'dan geldi.
bkz: hakedeni olmayan bir maç


listeye geçelim artık. bu hafta yazılar birbirinden güzel. sıralamak zor oldu gerçekten:

10. halil ibrahim - serbest nesirler
halil ibrahim bereketi deyişinin hikayesi

9. anneler günü mangası - flying dutchman
annelerle izlenecek filmler. annem the green mile hayranıdır. o da benim eklentim olsun

8. bu gerdek gerçekleşemez! - siminya

7. ferruccio lamborghini - bir ipte 2 canbaz...
lamborghini vs ferrari

6. en güzel 5 türk cover - ytrumnoua

5. bir kutu çikolata - 3 - lordlar kamarası
en acısından

4. top 10 öss klişesi - flying dutchman



3. hayat ve insan - çalımsız gol


2. amacımız deplasmandan puansız dönmek - flying dutchman
bu yazıda linki verilen barbados geçilmez yazısını da mutlaka okuyun.


1. büyüdüğümde.. - siminya

4 yorum:

yLdRm dedi ki...

selamlar, benim bloga da beklerim

http://walentino.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim. Takip ettiğinizi ve değerlendirdiğinizi bilmek keyifli.

Bu arada sayenizde yıllar evvel aldığım ama bir şekilde zayi olan ve tekrar almak için hatırlamaya çalıştığım, ismini ve yazarını unuttuğum kitabı hatırladım. 3 numaralı blogda :)

Kolaylıklar

Scatterbrain dedi ki...

teşekkürler!

çubuk makarna dedi ki...

@scatterbrain
rica ederim

@umidim
bence o bloga da yazın bu yorumu benim değil onun sayesinde buldunuz sayılır :)

@walentino
güzel blog, takipteyim ;)