14 Mayıs 2009 Perşembe

san marino s04

bu sezon pek önemli bir şey olmadı. sezonun başlarında oynadığım milli maçları 3. sezon içerisinde yazdım zaten. klüp takımıyla da serie b'ye yeni yükselmiştim. çok para verdikleri için 2-3 yabancı futbolcu daha aldım. yabancılar san marinolulardan çok daha kaliteliyse alıyorum.
medya tahmini 22.likti yani sonunculuk. çok kötü başladım lige. ama sonra toparladım. play-off potasına bile girdim ama toplam 4-5 hafta ilk6 içinde kalabildim. zaten ilk6'da bitirsem bile işim zor, rakipler çok güçlü.
sonuçta beklediğimden iyi bir yerde bitirdik ligi. 9. olduk. serie c1e çıktığım ilk sezon 13. olduğum düşünülürse hiç fena değil. çünkü hala o kadro bu takımın temelini oluşturuyor. son sene iyi san marinolu da çıkmadı zaten :)5. sezon yeni eleme grubu yeni heyacan var. rakipleri tekrar hatırlatayım:
ingiltere, isveç, norveç, estonya ve arnavutluk...

2 yorum:

dchetin dedi ki...

güzel gidiyor, yılmaz vural'ı da oturtsan yanına, ona biraz sabretmeyi öğretsen .)

çubuk makarna dedi ki...

yılmaz vural ayrı bi olay. yanıma otursa ben onu değil, o beni ayartır, avrupa turuna falan çıkarız