14 Ağustos 2008 Perşembe

allah görür

bir demet sağıroğlu şarkısıdır...

bir aşkı tek başına yaşamaktır bence bu sözler; ihalenin sana kalmasıdır..

"kışın ortasında bir gül açarmış,
deli bir rüzgar kaderi yazarmış...

kimbilir bu gönül böyle insafsız,
bu kadar acımasız bir aşkı bulacakmış...

ah elin ocağı, yanar benim yüreğim;
beni artık ne anam ne de dostum avutur..

duası yok bu derdin, duyanı olmaz,
hasretini koydum ölüm gibi başucuma..

zalim,
allah görür,
bir hata uğruna harcanır mı ömür..
ahlar bu ahlar, nereye gidersen;
bil ki peşinden gelir kalbine yürür..."

(bilmediğim bir yerindeyim sevdanın, dün yanımda sen vardın, şimdi gölgen geçiyor karanlık sokaklardan; yetinemiyorum.. acımasızlığın ve gidişlerin.. kendini bana tercih edişlerin.. kendini bana yasak edişlerin... yürek acısı, sevda yarası anlar kaldı elimde; şimdi karşıma kim çıksa seni anlatırım; seni anlatırım da bir anlayan çıkmaz.. çıkmaz girdiğim aşk.. sense giderken peşinden gelen o hayali sesleri rüzgar sanıyorsun; sevdam geliyor peşinden; görmüyorsun...
keşke sen olabilseydin; sen olarak kalabilseydin yanımda.. keşke...)

allah görür/2
sadece sözleri alcaktım ama bu şarkı bu kadar güzel anlatılabilirdi.

Hiç yorum yok: