13 Aralık 2008 Cumartesi

imdb'den divxplanet, eksisozluk, torrent, youtube

firefox un en sevdiğim tarafı eklentileri. eklentilerden en sevdiğim ise greasemonkey. bence firefox u diğerlerinden ayıran en büyük etken. bilen bilir sitelerin içinde scriptler çalıştırmaya yarar.
bugün ben de ilk scritptimi yazdım. imdb de filmlerin sayfalarındayken filmle ilgili diğer sitelere bağlantı veren bi toolbarımsı çubuk kondurdum. yapılmış benzer scriptlerden kopya çeke çeke tabi :)altyazı için divxplanet, yorum için ekşisözlük, indirme için thepiratebay ve mininova, fragman için youtube, eleştiri için megacritic, bilgi için wikipedia, eksta olarak da google sitelerini kullandım. userscripts.org a da yükledim. kullanmak isteyenler burdan...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Nasıl indiriliyor bu yaw :S Script Upload etseniz ??

a515 dedi ki...

Harika bir script elinize sağlık, hem Google chrome hemde firefox da kullanıyorum.
Benzer işlevi ubiquity de komut yazarak yapıyordum bu da bir alternatif oldu.

Bu mesajınızı kaynak göstererek
http://tr-firefox.blogspot.com/
bloguna eklesem sorun olurmu ?

çubuk makarna dedi ki...

rica ederim. tabii ki ekleyebilirsiniz.