17 Mayıs 2009 Pazar

dizi günlüğü

bir eurovision'u daha geride bıraktık :) ben demiştim desem mi?? beklediğim gibi farkla kazandı norveç'li. demek ki güzel şarkıyla kazanılıyomuş. öyle bacak göstericez, etnik olucaz diye kasmaya gerek yokmuş.

prison break yapımcıları bu sözüm size. keşke bu diziyi hiç yapmasaydınız da böyle bi efsanenin böyle bittiğini görmeseydik. -ilerisi spoiler- final bölümleri gereksiz uzun olmuştu. çok da iyi değildi. paul geldi her şeyi çözdü, oldu canım. hadi neyse de o son neydi öyle. olum manyak mısınız siz lan. niye öldürdünüz adamı. bu kadar gereksiz bi şey görmedim ben. bak sinirlendim. hadi 1. sezonda bitirmediniz bari 2. sezonda bitirseydiniz. olaylar az çok bağlanmıştı, paraları da olmuştu. -spoiler biter- yine de t-bag, abruzzi, mahone ve sucre gibi müthiş karekterleri süper oyunculuklarla izledik...
lost'ta sezon finali yaptı. -burası komple spoiler- bölüm genel olarak güzeldi, heycanlıydı ama final çok kötüydü, türk dizileri gibi bombayı patlat bitir. olmadı cık cık cık. ayrıca bütün olayları kız meselesine indirgediler yuh artık. zaten sıkıldım habire jack - kate - juilet - saywer dörtlüsünün aşk ikilemlerinden... bi claire vardı noldu ona.

izlediğin en mükemmel dizi battlestar galactica'nın spinoff'u caprica'nın da pilot bölümünü izledim. nasıl olursa olsun bsg'nin yerini tutmaz diyordum ama fena değil açıkcası. yine de tutmaz da beklediğim gibi kötü değil. işte öyle bir şey, hala net bi fikrim yok. 2010'da başlayacakmış. merakla bekliyorum.

chuck'ın harika 2. sezon finalinin ardından 2 hafta geçti. hala bi açıklama yok devam edip etmeyeceği hakkında. nbc be clever or i will take your mind. zaten abc pushing daisies gibi inanılmaz bi diziyi yayından kaldırdı. bütün kanallar ayağını denk alsın...

heroes hakkında hiçbir şey demiyorum. onu düşününce prison break yapımcılarına olan sinirim kayboldu. adını kırmızıya bile boyamıyorum lan.

bi eurovision bi maç gibi canlı yayınlar olmadıkça televizyon izlemiyorum normalde ama geçen canım ailem'i gördüm yine 15-20dk izledim. sanırım şuan yayınlanan en iyi türk dizisi. onu da bi ara baştan izlemeye başlayacağım.

hadi bakalım...

2 yorum:

. dedi ki...

uzun uzun karşı çıkasım vardı prison break ve lost hakkındaki görüşlerine ama neticede erövizyon fanı bi insansın. baştan kaybetmiş bu post :)

çubuk makarna dedi ki...

erövizyon fanı mı :) fanı değilim de severek izliyorum, şarkılar kalitesiz de olsa gayet de eğleniyorum izlerken. her türlü yarışmayı severim zaten.

diziler hakkında da sevenlerinin geneli benim gibi düşünüyor gördüğüm kadarıyla...