24 Şubat 2011 Perşembe

2011 oscar filmleri yorumları

oscar haftası geldi, hatta 3 gün kaldı. bu seneyi de değerlendirme ve tahmin yapmadan geçmeyelim. önce bu postta bu yıl izlediğim filmleri kısaca bi yorumlayıp, sonraki postta da oscar tahminlerimi yazacağım. neredeyse tüm adayları izledim yine.


6 üzerinden 6

Black Swan hem bu sene en beğendiğim film, hem de toplamda en sevdiğim 10 filmden biri oldu o kadar güzel bir film. natalie portman ne mükemmel şeysin sen.

Toy Story 3 diyecek laf yok efsane bir üçlemenin efsane bitişi. hem çok eğlendiriyo hem çok üzüyo.

How to Train Your Dragon bu film vizyondayken nasıl kaçırmışım diye çok üzüldüm. nerdeyse lotr kadar epik bir film.


6 üzerinden 5

The King's Speech yılın en iyi filmi. oyunculuk, müzikler, senaryo, kurgu hepsi komple güzel.

Exit Through the Gift Shop çok zeki film. gerçek mi değil mi tartışılıyor ama gerçekse de değilse de süper olay. belgesel diye atlamayın mutlaka izleyin.

The Illusionist üç boyutlu animasyonlara nazire yaparcasına müthiş bir görsel şölen.

Inception çok orijinal ve çok güzel film ama matrix mertebesine yükseltenlere sinir oluyorum. yönetmenlik dalında adaylık alamaması ise rezalet.


6 üzerinden 4

The Social Network basit bir konu ama çok güzel işlenmiş atmosfer ve kurgu süper. kürek yarışı sahnesi unutulmaz

127 Hours yine basit bir konu yönetmen ve james franco'nun başarısıyla iyi bir film ortaya çıkmış. filmin ilk 15 dakkası inanılmaz bir özgürlük hissi veriyor. müzikler de çok iyi.

True Grit coenler'in öbür filmlerine göre çok düz bir film ama yine kendilerine özgü mizeh bu filmde de var. ayrıca yeni bir yıldız doğuyor hailee steinfeld

The Fighter samimi bir film. ama beklediğim kadar iyi değildi. oyuncu performanları süperdi. biraz da o yüzden bu puanı verdim.

Dogtooth izlediğim en garip filmlerden biri. oscar için çok aykırı gibi geldi bana yine de aday oldu.


6 üzerinden 3

Blue Valentine ağır bir film. oyunculukları beğendim.

The Kids Are All Right sıcak atmosfer güzel oyunculuklar hafif izle-geç bir film

The Town kaliteli ama basit bir film. olaylar tahmin edilebilir beklendik şekilde ilerliyor.

Animal Kingdom avustralya yapımı kasvetli ve değişik bir film.

Rabbit Hole çok ağır, çok dramatik bir film. nicole kidman olmasa olmazmış bu film.


6 üzerinden 2

Alice in Wonderland büyük beklenti büyük yıkım oldu.

I Am Love maalesef fazla uzun ve sıkıcı olmuş.


6 üzerinden 1

Winter's Bone hiç ama hiç beğenmedim


notlama sistemi
1: hiç beğenmedim
2: beğenmedim
3: beğendim
4: çok beğendim
5: bayıldım
6: efsane olur

Hiç yorum yok: